Var med i Nutriway™ PV-utmaningen: få gåvor PÅ KÖPET när vi firar vårt 90-årsjubileum

01 augusti 2024

En speciell resa mot en bättre livsstil som hyllar denna milstolpe i vår historia!

Nutriway har levererat produkter och lösningar för din sundhet och ditt välbefinnande sedan 1934. Oavsett om du har varit med oss i många år eller är ny i vår gemenskap vill vi tacka dig för att du låter Nutriways produkter stötta din sundhet varje dag. För att uppmärksamma denna viktiga händelse presenterar vi vår Nutriway PV-utmaning. Det är en speciell möjlighet för dig att fira med oss och reflektera över det förtroende du har gett oss genom åren.

Under perioden 1 augusti till 31 oktober 2024 kan deltagarna få spännande belöningar genom att samla PV från alla Nutriway-produkter som de köper. Så här går det till:

  • Samla minst 250 PV från Nutriway-produkter varje månad under den tre månader långa perioden, så får du en högkvalitativ resebag med trycket ”Nutriway 90th Anniversary”.
  • Om du samlar mer än 500 PV från Nutriway-produkter varje månad under den tre månader långa perioden, så får du inte bara den högkvalitativa resebagen utan även en Fitbit Charge 6-klocka PÅ KÖPET!

Resebagen är inte bara en praktisk följeslagare på dina resor – den påminner dig även om att prioritera din sundhet, oavsett vart du beger dig. Den har plats för viktiga Nutriway-produkter och andra nödvändiga saker för resan, så att du garanterat fortsätter att måna om ditt välbefinnande även när du är på annan ort.

Den smarta klockan är ett fint komplement till resebagen eftersom den också stöttar dina sundhetsmål. Den passar smidigt in i din dagliga rutin och säkrar att de sunda vanor du skapar under den här 90-dagarsperioden kommer att bestå när utmaningen är över.

Men även om de här artiklarna är fina belöningar som du får för dina prestationer när utmaningen är till ända så fokuserar vi också bortom dem. Det verkliga priset du vinner är de varaktiga förändringar du själv gör för att skapa dig en sundare framtid. Vårt mål är att ge dig möjlighet att utveckla positiva, livslånga vanor som sträcker sig bortom de månader som utmaningen pågår.

Nutriway-produkter som räknas i PV-utmaningen finns här.

Starta denna resa med oss i dag!


Vanliga frågor

Vi ber dig läsa igenom följande förtydligande avsnitt med vanliga frågor där vi reder ut eventuella frågetecken kring vem som är berättigad att delta, vilka belöningar man kan få och annan viktig information. Om du har fler frågor är du välkommen att kontakta vårt kundsupportteam som gärna hjälper dig.

  1. Vem kan delta i utmaningen?
    ABO:er och provisoriska ABO:er (kategorierna Special Member, Member+, Socio Consumidor samt Marketing Advisors).
     
  2. Vad händer om jag missar kvalificeringen under första eller andra månaden? Kan jag kvalificera mig om jag genererar det PPV (det personliga poängvärde) som saknas under följande månad istället?
    PV ska genereras månadsvis. Om du missar den första kvalificeringsmånaden kan du inte längre delta i kampanjen.
     
  3. Hur behandlas kompletteringen när det gäller PPV för den här kampanjen?
    Det finns ingen kompletteringsfunktion för kvalificering till den här kampanjen. PV som påverkas av kompletteringsfunktionen räknas inte heller.
     
  4. Vilka produkter räknas som PV i kampanjen?
    – Alla produkter med varumärkena Nutriway, Truvivity och bodykey räknas. Observera att PV-värdet eventuellt kan bli lägre vid aktiva kampanjer.
    – Produkter med varumärkena XS, Artistry, eSpring, iCook, g&h, Glister, Satinique och egna märkesvaror räknas INTE.
    En lista med alla produkter som räknas för PV finns här.
     
  5. Delas belöningen/belöningarna ut per sökande?
    Ja. Du får belöningen/belöningarna per sökande när du har slutfört utmaningen. Om till exempel ett ABO-nummer har två sökande och slutför utmaningen kommer varje sökande att få belöningen.
     
  6. Gäller bara mitt PPV från den personliga varukorgen eller ingår även PV från den extra varukorgen?
    Allt PV räknas, inklusive PPV, kund-PV och PV från extra varukorgar, dock ej PV från Partner Stores.
     
  7. Räknas PV från Amways återkommande beställningar?
    Ja, detta PV räknas.
     
  8. Kan den här kampanjen kombineras med andra specialprogram, till exempel värdekuponger eller START-värdekuponger?
    Ja.
     
  9. Om dubbla mängden PPV genereras varje månad under tre månader i följd, dubblas i så fall gåvan man får utan kostnad?
    Den maximala belöningen är en resebag och en Fitbit-klocka.
     
  10. När och hur får man belöningen?
    Belöningen/belöningarna läggs automatiskt till i din nästa beställning från den 6 november, oavsett hur mycket du beställer för.
     
  11. Hur lång garantitid har Fitbit-klockan och resebagen?
    Amways 100 % nöjd-kund-garanti omfattar inte kostnadsfria artiklar. Nöjd-kund-garantin och den lagstadgade garantin gäller endast den huvudsakliga produkt man har köpt/betalat för. Det finns inga garantirättigheter för kostnadsfria kampanjartiklar. Vi ersätter endast gåvan om den skadas under leveransen.