Maksu- ja toimitustavat
Valitse itsellesi sopivin toimitus- ja maksutapa.
Valitse itsellesi sopivin toimitus- ja maksutapa.
Maksutavat
Tilisiirto
Tilisiirto verkkopankissa tai maksuautomaatilla. Käytä maksamiseen tilauksen teon yhteydessä (maksusivu) tai tilaustiedot-osiossa näytettyjä tilitietoja. Tilisiirroissa käytettävä tilinumero: FI94 1200 3000 0120 70
Luottokortti
Maksu suoritetaan Amway Online -palveluun rekisteröidyllä luottokortilla. Voit muuttaa korttitietoja Omat luottokortit -osiossa.
PayPal
PayPal on verkkomaksujärjestelmä, joka toimii käyttäjän ja verkkokaupan välisenä maksunvälittäjänä. Jos sinulla on jo PayPal-tili, voit käyttää sitä Amway-tuotetilausten maksamiseen huhtikuun puolivälistä lähtien. Jos sinulla ei ole PayPal-tiliä, mutta haluat käyttää PayPalia tilausten maksamiseen, luo tili osoitteessa www.paypal.com.
PayPal on PayPal Inc.:in tavaramerkki
Trustly
Trustly tarjoaa pankkimaksut ja -siirrot kuluttajan ja etämyyntisivuston välillä turvallisella, helpolla ja nopealla tavalla. Pankkimaksu tai -siirto Trustlyn kanssa on salamannopea. Trustly ei koskaan peri hallinnointipalkkiota eikä vaadi sinulta asiakkaana kirjoittautumista. www.trustly.com.
Slice It
Klarna Pilko maksut jakaa ostoksesi hinnan samansuuruisiin kuukausimaksuihin.
Valitse kassalla Pilko maksut ja suorita yksinkertainen kertarekisteröityminen.
• Kun päätät ensimmäisen kerran ostaa Pilko maksut -vaihtoehdon kanssa, sinua pyydetään hakemaan Klarna-tiliä maksuvaiheessa. Klarna suorittaa sitten takaisinmaksukyvyn arvioinnin . Jos sinut hyväksytään, Klarna luo sinulle tilin.
• Jos sinulla on jo Klarna-tili, Pilko maksut -vaihtoehdon kanssa tekemiesi ostosten tilaussumma lisätään kokonaissaldoosi edellyttäen, että uusi ostos ei ylitä käytettävissä olevaa luottorajaa.
Klarna ilmoittaa, kun kuukausittainen yhteenvetosi on valmis ja on aika suorittaa maksu.
Lue lisää Pilko maksut -vaihtoehdosta täältä: https://www.klarna.com/fi/yritys/products/slice-it/
Pay Later
Klarna Maksa myöhemmin on sujuva ja turvallinen – ilman rekisteröitymistä.
Osta nyt, maksa myöhemmin -vaihtoehto tekee ostamisesta nopeampaa ja helpompaa: ei enää tarvetta täyttää pitkiä henkilötietoja tai kortin numeroita verkossa. Klarna Maksa myöhemmin -vaihtoehdon kanssa voit maksaa tilauksesi 14 päivää lähetyksen jälkeen.
Google Pay
Google Pay on digitaalinen lompakkoalusta ja mobiilimaksujärjestelmä, jota käytetään sovellusten sisäisiin, online- ja henkilökohtaisiin ostoihin mobiililaitteilla. Määritä Google Pay -tili käymällä osoitteessa pay.google.com tai lataamalla Google Pay -sovellus Google Play Storesta. Mikäli Google Pay -sovellus ei ole käytettävissä maassasi, saatat pystyä yhdistämään kortit myös pankkisi sovelluksen kautta. Huomaa, että kaikki pankit eivät vielä tue Google Payta. Jos sinulla on vaikeuksia muodostaa yhteys tiliisi, tarkista pankistasi, tukevatko ne Google Payta.
Google Pay on Google LLC:n tavaramerkki
Toimitustavat
Toimitus kotiin
Valitse tallennettu osoite Omista osoitteista tai anna uusi osoite tilausta tehdessäsi.
Kuljetusyhtiö
POSTI
Maksuton toimitus rekisteröityneille asiakkaille – yli 59 euron tilauksiin
Toimitusmaksu
Liikkeenharjoittajille ja vierailijoille (rekisteröitymätön asiakas)
10,50 EUR (sis. ALV) Kotiinkuljetus
Rekisteröityneet asiakkaat maksavat samat toimitusmaksut 59,00 euroon (sis.ALV) asti
Toimitusaika
3-5 arkipäivää tilauksen tekemisestä (ja maksun vahvistamisesta)
Iltakuljetus kotiin
Syötä toimitusosoite ja vaihtoehtoiset osoitteet Omat osoitteet -kohdassa. Voit valita osoitteen tilauksen teon yhteydessä.
Kuljetusyhtiö
POSTI
Maksuton toimitus rekisteröityneille asiakkaille – yli 59 euron tilauksiin
Toimitusmaksu
Liikkeenharjoittajille ja vierailijoille (rekisteröitymätön asiakas)
14,50 EUR (sis. ALV) Iltakuljetus
Rekisteröityneet asiakkaat maksavat samat toimitusmaksut 59,00 euroon (sis.ALV) asti
Toimitusaika
3-5 arkipäivää tilauksen tekemisestä (ja maksun vahvistamisesta)
Noutopiste
Tilaus toimitetaan ilmoitetun oletusosoitteen noutopisteeseen.
Kuljetusyhtiö
POSTI
Maksuton toimitus rekisteröityneille asiakkaille – yli 59 euron tilauksiin
Toimitusmaksu
Liikkeenharjoittajille ja vierailijoille (rekisteröitymätön asiakas)
5,50 EUR (sis. ALV) Noutopiste riippumatta tilauksen suuruudesta
Rekisteröityneet asiakkaat maksavat samat toimitusmaksut 59,00 euroon (sis.ALV) asti.
Toimitusaika
3-5 arkipäivää tilauksen tekemisestä (ja maksun vahvistamisesta)
Vinkki
Tee tilauksesi maksunvahvistuksineen ennen klo 11:00 aamupäivällä ja tilauksesi lähtee varastolta samana arkipäivänä.
Usein Kysytyt Kysymykset
Mihin tilaukseni voidaan toimittaa?
Se voidaan lähettää valitsemaasi osoitteeseen (koti, työ tms. – ei koskaan postilokeroon), tai se voidaan lähettää suoraan toiselle ALH:lle
Paketit poimitaan osittain automaattisesti ja osittain käsin. Virheitä valitettavasti sattuu. Jos tilauksessasi on virhe, ota seitsemän päivän kuluessa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla asiakaspalveluun, jotta se voi tutkia tilannetta.
- Jos pakkauksessa on näkyvä vaurio, merkitse se asiakirjaan/laitteeseen, kun kuittaat paketin.
- Huomaa, että jos mikään tuote ei ole vahingoittunut, on hyvin valitettavaa, että kuljetuspakkaus on vahingoittunut. Tämä on kuitenkin yksi kuljetuspakkauksen tarkoituksista: suojella kuljetettavia tuotteita.
- Kuljetuspakkauksesta kannattaa ottaa selkeä kuva ja liittää se yhteydenpitoon asiakaspalveluyhteyshenkilön kanssa.
- Jos jokin tuote on vahingoittunut, liitä mukaan myös kuva laatikon sisällöstä, jotta näemme selvästi, miten sisältö on vastaanotettu. Voit liittää sen mukaan myös asiakaspalveluyhteyshenkilölle lähettämääsi sähköpostiin.
- Ilmoitus on aikaherkkä, ilmoita löytösi 7 kalenteripäivän kuluessa asiakaspalveluyhteyshenkilöll
Suoraveloitus
Suomessa maksuvaihtoehdot on luottokortti, paypal ja pankkisiirto, ei suoraveloitus
Luottokortti
Maksu suoritetaan Amway Online -palveluun rekisteröidyllä luottokortilla. Voit muuttaa korttitietoja Omat luottokortit -osiossa.
Amway hyväksyy seuraavat luottokortit: Visa®, MasterCard®.
Mitä tietoja pankkisiirtomaksuun täytyy lisätä?
Lisää viitekenttään aina seuraavat: ALH-numerosi ja sen ALH:n nimi ja sukunimi, jolle haluat maksaa. Jos kyseessä on osamaksu, lisää sopimuksen/tilauksen numero. Se auttaa työntekijöitämme käsittelemään maksun nopeasti ja tehokkaasti.
Tilausta tehdessäni valitsin Klarnan Maksa myöhemmin -vaihtoehdon. Minne rahat pitäisi siirtää?
Rahat siirretään tällä maksutavalla aina suoraan Klarnalle, ei koskaan Amwaylle. Tarkista sähköpostilaatikkosi, sillä saat Klarnalta sähköpostiviestin, joka sisältää kaikki maksua koskevat tiedot.
Mihin tilaukseni voidaan toimittaa?
Se voidaan lähettää valitsemaasi osoitteeseen (koti, työ tms. – ei koskaan postilokeroon), tai se voidaan lähettää suoraan toiselle ALH:lle
Toimitus kotiin <10.00 3-5 työpäivää
Toimitus kotiin > 10.00 4–6 työpäivää
Toimituspiste <10.00 3-5 työpäivää
Toimituspiste > 10.00 4–6 työpäivää
PS. Tilaus luovutetaan varastolle käsiteltäväksi heti, kun se on maksettu ja vahvistettu. Huomaa, että kun tilaus on osa ryhmätilausta, toimitusprosessi käynnistyy vasta, kun koko ryhmätilaus on maksettu ja vahvistettu.
Tilausvahvistuksen saatuasi, ylläolevat toimitusajat ovat voimassa.
- Ehdotetun toimituspäivän muutos
- Ohjaa toimitus noutopisteeseen
- Toimitusosoitteen muutos
Järjestelmämme eivät aina salli viestin lähettämistä tälle toiselle vastaanottajalle, joten voi käydä niin, että sinä saat sähköposti-/tekstiviestipäivitykset Amwayltä ja valitulta kuljetusyritykseltä.
Vastaanottajan pitämiseksi ajan tasalla on suositeltavaa välittää hänelle tarvittavat seurantatiedot sujuvaa toimitusta varten.
Paketit poimitaan osittain automaattisesti ja osittain käsin. Virheitä valitettavasti sattuu. Jos tilauksessasi on virhe, ota seitsemän päivän kuluessa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla asiakaspalveluun, jotta se voi tutkia tilannetta.
- Jos pakkauksessa on näkyvä vaurio, merkitse se asiakirjaan/laitteeseen, kun kuittaat paketin.
- Huomaa, että jos mikään tuote ei ole vahingoittunut, on hyvin valitettavaa, että kuljetuspakkaus on vahingoittunut. Tämä on kuitenkin yksi kuljetuspakkauksen tarkoituksista: suojella kuljetettavia tuotteita.
- Kuljetuspakkauksesta kannattaa ottaa selkeä kuva ja liittää se yhteydenpitoon asiakaspalveluyhteyshenkilön kanssa.
- Jos jokin tuote on vahingoittunut, liitä mukaan myös kuva laatikon sisällöstä, jotta näemme selvästi, miten sisältö on vastaanotettu. Voit liittää sen mukaan myös asiakaspalveluyhteyshenkilölle lähettämääsi sähköpostiin.
- Ilmoitus on aikaherkkä, ilmoita löytösi 7 kalenteripäivän kuluessa asiakaspalveluyhteyshenkilöll
Miten toimituskulut määritetään toistuvalle tilaukselle?
Toimituskulut määräytyvät ennen kaikki tarjouksia ja kuponkeja. Mikäli tilauksen taphtuessa käytössä on maksuton toimitus, käyttää toistuva tilauksesi sitä. Lisätietoa toimituskuluista löytyy maksu- ja toimitustavat -sivulta.
Maksoin tilauksen mutta unohdin toimitusmaksun. Toimitetaanko tilaukseni?
Sallittu vajaa maksun suoritus on 10 EUR. Jos toimitusmaksu on tätä suurempi, maksua ei täsmäytetä tilauksen kanssa – suorita maksamaton toimitusmaksu.
- voit etsiä seurantanumerot tilaushistorian yleiskuvauksesta. Kun napsautat paketin numeroa, sinut ohjataan PostiNordin seurantasivustolle. Uusin tila löytyy sieltä.
- kun saat tilauksen lähetysvahvistuksen sähköpostitse, sisältää sekin pakettien numerot ja suoran linkin PostNordin seurantasivustolle.
- PostNord ilmoittaa sähköpostilla ja/tai, tekstiviestillä pakettien tilapäivityksistä.
- Ehdotetun toimituspäivän muutos
- Ohjaa toimitus noutopisteeseen
- Toimitusosoitteen muutos
Paketit poimitaan osittain automaattisesti ja osittain käsin. Virheitä valitettavasti sattuu. Jos tilauksessasi on virhe, ota seitsemän päivän kuluessa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla asiakaspalveluun, jotta se voi tutkia tilannetta.
- Jos pakkauksessa on näkyvä vaurio, merkitse se asiakirjaan/laitteeseen, kun kuittaat paketin.
- Huomaa, että jos mikään tuote ei ole vahingoittunut, on hyvin valitettavaa, että kuljetuspakkaus on vahingoittunut. Tämä on kuitenkin yksi kuljetuspakkauksen tarkoituksista: suojella kuljetettavia tuotteita.
- Kuljetuspakkauksesta kannattaa ottaa selkeä kuva ja liittää se yhteydenpitoon asiakaspalveluyhteyshenkilön kanssa.
- Jos jokin tuote on vahingoittunut, liitä mukaan myös kuva laatikon sisällöstä, jotta näemme selvästi, miten sisältö on vastaanotettu. Voit liittää sen mukaan myös asiakaspalveluyhteyshenkilölle lähettämääsi sähköpostiin.
- Ilmoitus on aikaherkkä, ilmoita löytösi 7 kalenteripäivän kuluessa asiakaspalveluyhteyshenkilöll
Veloitetaanko tuotteiden palauttamisesta?
Ei, Amway maksaa palautuskulut. Toimitamme osana palautusprosessia sopimusnumeron, jota tulee käytää jätettäessä palautuspaketti Postille.
1. Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan Oma toimisto.
2. Siirry Omat tilaukset -sivun kautta kohtaan Tilaushistoria.
3. Napsauta palautettavan tilauksen vieressä olevaa Tilaustiedot-linkkiä.
4. Napsauta Palauta tämä ja toimi ohjeiden mukaisesti.
Jos päätät lopulta pitää tuotteen, peruuta palautus Palautustiedot-kohdasta. Palautukset löytyvät Tilaushistoriasta ja Omat palautukset -kohdasta.
Kun olet saanut luovuttanut palautuksen Postille, sen saapuminen Postin pääkeskukseen kestää noin 1–3 työpäivää. Kaikki Suomen palautukset kootaan tänne, ja 3 kertaa kuukaudessa maanantaisin ne lähetetään takaisin varastoomme Puolassa. Tässä prosessissa voit odottaa hyvitystä 5–15 työpäivän kuluessa.
Huomaa: Palautukset, jotka on vastaanotettu ja käsitelty ennen kuukauden 26. päivää, otetaan mukaan kuluvan kuukauden bonuskatsaukseen. Sen jälkeen suoritus otetaan mukaan seuraavassa kuussa.